Ostatnio na blogu
Zwroty i reklamacje

 

I. Reklamacje dotyczące Towarów
 
1.1. SEINTS Maria Falarz zobowiązuje się do dostarczania swoim Klientom rzeczy bez wad.
 
1.2. SEINTS Maria Falarz, Żeromskiego 2/5, 39-100 Ropczyce, REGON: 180489501, NIP: 818-103-61-05 jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.
 
1.3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@eCondom.pl. SEINTS Maria Falarz, Żeromskiego 2/5, 39-100 Ropczyce, REGON: 180489501, NIP: 818-103-61-05 zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 7 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
 
Procedura reklamacyjna:
 
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy (potwierdzone protokołem sporządzonym przez doręczyciela), powinien poinformować nas o tym na adres e-mail: sklep@eCondom.pl i odesłać towar wraz z otrzymanym od nas paragonem lub fakturą VAT przesyłką pocztową na adres: SEINTS Maria Falarz, Żeromskiego 2/5, 39-100 Ropczyce
 
Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to już możliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
 
II. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
 
2.1. SEINTS Maria Falarz, Żeromskiego 2/5, 39-100 Ropczyce, REGON: 180489501, NIP: 818-103-61-05 podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
 
2.2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić SEINTS Maria Falarz, Żeromskiego 2/5, 39-100 Ropczyce, REGON: 180489501, NIP: 818-103-61-05 o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
 
2.3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: SEINTS Maria Falarz, Żeromskiego 2/5, 39-100 Ropczyce, REGON: 180489501, NIP: 818-103-61-05, mailowo pod adres sklep@eCondom.pl
 
2.4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
 
2.5. SEINTS Maria Falarz, Żeromskiego 2/5, 39-100 Ropczyce, REGON: 180489501, NIP: 818-103-61-05 zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 7 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
 
III. Prawo do odstąpienia od umowy
 
3.1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
 
3.2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia „w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.”
 
3.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas SEINTS Maria Falarz, Żeromskiego 2/5, 39-100 Ropczyce sklep@eCondom.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną).
 
3.4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
 
IV. Skutki odstąpienia od umowy
 
4.1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
 
4.2. Jeżeli konsument otrzymał rzeczy w związku z umową:
 
a) Proszę odesłać nam rzecz wraz z otrzymanym od nas paragonem lub fakturą VAT na adres SEINTS Maria Falarz, Żeromskiego 2/5, 39-100 Ropczyce niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
 
b) Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.;
 
c) Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl